Záznam o pracovním úrazu je dokument, který je zaměstnavatel povinen sepsat se zaměstnancem, kterému se pracovní úraz stal. Přesný popis záznamu o pracovním úraz stanoví nařízení vlády č. 494/2001 Sb., kterým se stanoví způsob evidence, hlášení a zasílání záznamu o úrazu, vzor záznamu o úrazu a okruh orgánů a institucí, kterým se ohlašuje pracovní úraz a zasílá záznam o úrazu.
Následující vzor záznamu o úrazu je vzor, který je součástí uvedeného nařízení vlády o evidenci pracovního úrazu. Záznam je ve formátu .doc a je možné jej dále elektronicky zpracovat , upravit či doplnit.
Záznam o pracovním úrazu, vzor záznamu o úrazu ve formátu .doc ke stažení zde - Záznam o pracovním úrazu
Následující vzor záznamu o úrazu je vzor, který je součástí uvedeného nařízení vlády o evidenci pracovního úrazu. Záznam je ve formátu .doc a je možné jej dále elektronicky zpracovat , upravit či doplnit.
Záznam o pracovním úrazu, vzor záznamu o úrazu ve formátu .doc ke stažení zde - Záznam o pracovním úrazu
1 komentář:
Okomentovat