čtvrtek 31. července 2008

DPH formuláře, formuláře k dani z přidané hodnoty

DPH formuláře, daň z přidané hodnoty formulář, vzory formulářů k dani z DPH

Daňové formuláře, formuláře k dani z přidané hodnoty, DPH. Přinášíme aktuální vzory daňových formulářů, které se vztahují k DPH - dani z přidané hodnoty. Všechny formuláře jsou v platném znění roku 2008 a jsou originálními vzory poskytovanými Ministerstvem financí ČR. Formuláře se týkají zejména všech plátců DPH. Tyto daňové formuláře jsou očíslovány dle označení ministerstvem financí. Všechny vzory je možné vytisknout a použít.

Daňové formuláře pro vyměřovací řízení DPH 2008

Přiznání k dani z přidané hodnoty v češtině - formulář 25 5401 vzor č. 14
Přiznání k dani z přidané hodnoty v (česko-anglická verze) - formulář 25 5401/A vzor č. 14
Pokyny k vyplnění přiznání k dani z přidané hodnoty - formulář 25 5412 vzor č. 10
Pokyny k vyplnění přiznání k dani z přidané hodnoty (anglická verze) - formulář 25 5412/A vzor č. 10
Přiznání k uplatnění nároku na vrácení daně z přidané hodnoty podle § 80 zákona č. 235/2004 Sb. o dani z přidané hodnoty - formulář 25 5480 vzor č. 8
Žádost o vrácení daně z přidané hodnoty podle § 86 zákona o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů - formulář 25 5508 vzor č. 3
Souhrnné hlášení k dani z přidané hodnoty - dvojjazyčná verze (česko-anglická verze) - formulář 25 5521 vzor č. 2
Následné souhrnné hlášení k dani z přidané hodnoty - dvojjazyčná verze (CZ-EN) - formulář 25 5521/a vzor č. 2
Pokyny k vyplnění souhrnného hlášení a následného souhrnného hlášení - formulář 25 5525 vzor č. 3
Pokyny k vyplnění souhrnného hlášení a následného souhrnného hlášení - anglická verze - formulář 25 5525 vzor č. 3
Hlášení o dodání nového dopravního prostředku podle § 19 zákona o dani z přidané hodnoty - formulář 25 5526 vzor č. 2
Hlášení o pořízení nového dopravního prostředku podle § 19 zákona o dani z přidané hodnoty - formulář 25 5527 vzor č. 2

Daňové formuláře jsou ke stažení zde

Další informace k dani z DPH můžete nalézt na stránkách České daňové správy

středa 30. července 2008

Osobní dotazník, formulář osobního dotazníku

Osobní dotazník, vzor osobního dotazníku, formulář personálního dotazníku

Osobní personální dotazník je dalším vzorem dotazníku připraveného k vyplnění. Tento typ osobního dotazníku se velmi často používá ve státní správě. Připravený vzor osobního dotazníku je možné tisknout nebo dále upravovat.

Při vyplňování osobních dotazníků byste se měli seznámit s tím, jak bude s vyplněným dotazníkem naloženo. Zejména jde o nakládání s osobními údaji a tedy jeho následnou skartací, či vložením do složky zaměstnance v případě, že budete přijati do zaměstnání. Nedoporučujeme podepsání souhlasu s libovolným nakládáním s údaji, které jste do dotazníku vyplnili. Vaše údaje by mohly být zneužity k marketingové činnosti dalších subjektů. Před vyplněním dotazníku byste měli být seznámeni s tím, jakým způsobem bude s vyplněným dotazníkem dále nakládáno a vždy by jste měli podepsat souhlas s nakládáním s vašimi osobními údaji. Právě ve vašem souhlasu by mělo být uvedeno k jakému účelu tento souhlas dáváte a jakým způsobem jej lze kdykoli odvolat.

Vzor/formulář osobního personálního dotazníku, osobní dotazník ve formátu .xls ke stažení Osobní dotazník

úterý 29. července 2008

Reklamace, reklamace zboží, vzor reklamace

Reklamace, vzor reklamace zájezdu

Přidáváme vzor reklamace zájezdu. Reklamce zboží či služeb je velmi individuální a tak žádný vzor reklamace - dokument neexistuje. Reklamce je vždy specifická a závisí na druhu zboží a obchodních podmínkách prodejce. Prodejce nesmí při reklamaci porušovat zákon, zejména občanský zákoník a zákon o ochraně spotřebitele. Například při reklamaci nemůže prodejce požadovat vrácení zboží v původním obalu. Při reklamaci také není nutné mít záruční list, stačí doklad o koupi, případně svědek, který dosvědčí že jste zboží v prodejně zakoupili.

Vzor reklamace zájezdu se týká porušení cestovní smlouvy, kterou klient cestovní kanceláře uzavírá s cestovní kanceláří či agenturou. V cestovní smlouvě by měly být podrobně rozepsány všechny služby, které zájezd zahrnuje. V případě neposkytnutí všech služeb, nebo služeb v kvalitě, ve které jsou specifikovány v cestovní smlouvě, může klient podat reklamaci a nárokovat vrácení peněz. Reklamaci by měl klient podat nejpozději do 3 měsíců od skončení zájezdu, jinak nárok zaniká.

Reklamace, vzor/formulář reklamace zájezdu ve formátu .doc ke stažení Reklamace zájezdu



Reklamace zájezdu - vzor

.......Adresa Cestovní kanceláře......
.......Adresa Cestovní kanceláře......
.......Adresa Cestovní kanceláře......



V .......... dne ..............

Vážení,

zakoupili jsme si od Vaší cestovní kanceláře ................(název CK), ........................., IČ: ............. (dále jen „CK“), zájezd do Bulharska, do hotelu Kotva v přímořském letovisku Primorsko u pro dvě osoby od ........... do ............ Číslo smlouvy uzavřené s Vaší cestovní kanceláří je ..................

Po příjezdu do hlavního města Bulharska Sofie, kde jsme měli strávit jednu noc ve čtyř hvězdičkovém hotelu, nám bylo řečeno, že hotel je již plně obsazený a tedy budeme muset přenocovat v autobuse či na blízkém nádraží. Tímto byla z Vaší strany porušena cestovní smlouva uzavřená s námi dne ........ Doposud jsme od Vás nedostali žádné vyrozumění o finančním odškodnění za nesplněné služby.

Tímto tedy řádně a včas ve lhůtě uplatňujeme nárok na slevu z ceny zájezdu spočívající ve vrácení částky ......... Kč, kterou jsme zaplatili za výše uvedené služby, které nebyly realizovány. Peníze nám vraťte do deseti dnů od obdržení této výzvy na účet č. ......................

S pozdravem

Jan Novák
datum narození .............., bytem ............


Jana Nováková
datum narození .............., bytem ............

Reklamace, vzor/formulář reklamace zájezdu ve formátu .doc ke stažení Reklamace zájezdu

pátek 25. července 2008

Pověření, pověření zaměstnance

Pověření vzor, pověření formulář, pověření zaměstnance

Vzor pověření zaměstnance podle ustanovení "starého" zákoníku práce, zákona č. 65/1965 Sb., zákoník práce. Zkontrolujte si pověření, které jste přijali od svého zaměstnavatele, zda odpovídá našemu vzoru.

Vzor/formulář pověření zaměstnance ve formátu .doc ke stažení Pověření

Pověření
dle § 9 zákona č. 65/1965 Sb., zákoník práce, v platném znění


Zaměstnanec:
trvalé bydliště:
r.č.:


Věc: Pověření zaměstnance

Na základě pracovní smlouvy uzavřené dne 1.7.2005 jste v naší společnosti zaměstnán jako prodavač spojovacího materiálu.

Tímto Vás na základě výše uvedeného ustanovení zákoníku práce

pověřujeme,

abyste jménem naší společnosti přebíral od všech dodavatelů dodávky zboží a za tímto účelem vydával těmto dodavatelům vydával příslušná potvrzení.

V .................................... dne .........................

Zaměstnavatel:
se sídlem
IČ:
zastoupen:
tel., fax:

........................................................
...................................................................................................................................podpis zaměstnavatele

Vzor/formulář pověření zaměstnance ve formátu .doc ke stažení Pověření

Dohoda o sážkách ze mzdy

Srážky ze mzdy, dohoda o srážkách ze mzdy

Vzor dohody o srážkách ze mzdy uplatní zaměstnavatel v případě pokud se dohodne se zaměstnancem na úhradě vzniklé škody způsobené zaměstnancem.

Vzor dohody o srážkách ze mzdy ve formátu .doc ke stažení - Dohoda o srážkách ze mzdy


Dohoda o srážkách ze mzdy

Zaměstnavatel:
se sídlem IČ:
zastoupen:
tel., fax:

a

Zaměstnanec:
r.č.:
trvalé bydliště:

uzavírají tuto dohodu o srážkách ze mzdy

Zaměstnanec ................. je zaměstnán u společnosti ........................ na pracovní pozici ................................. Zaměstnanec uzavřel dne .................... dohodu se zaměstnavatelem, ve které se zavázal zaplatit svému zaměstnavateli z titulu odpovědnosti za škodu, kterou mu způsobil svým zaviněným porušením povinností při plnění pracovních úkolů částku .................... Kč v pravidelných měsíčních splátkách ................ Kč měsíčně počínaje dnem .....................

Zaměstnanec souhlasí, aby zaměstnavatel k uspokojení tohoto nároku prováděl pravidelné srážky ze mzdy v částce ................... Kč měsíčně počínaje dnem ..................... až do zaplacení celé dlužné částky.

Smluvní strany tímto berou na vědomí, že v žádném měsíci nesmí srážky ze mzdy činit více, než by činily při provádění výkonu rozhodnutí podle občanského soudního řádu.
V .................................... dne .........................

......................................................... ...........................................................................................
...........podpis zaměstnance........................................... ........... podpis zaměstnavatele

Vzor dohody o srážkách ze mzdy ve formátu .doc ke stažení - Dohoda o srážkách ze mzdy

úterý 22. července 2008

Platová třída, tabulky všech platových tříd

Platové třídy, výše platu podle platové třídy, seznam všech platových tříd

Platové třídy stanoví nařízení vlády č. 564/2006 Sb. Celkem známe tři skupiny platových tříd stanovených právě nařízením vlády:

§ 5
Platový tarif

(1) Zaměstnanci přísluší platový tarif podle stupnice platových tarifů uvedené v příloze č. 1 k tomuto nařízení pro platovou třídu a platový stupeň, do kterých je zařazen, nestanoví-li se dále jinak.

(2) Zaměstnanci, který je

a) pedagogickým pracovníkem^16) nebo vykonává výchovnou, vzdělávací, konzultační a další odbornou činnost v oblasti volného času dětí klientů azylových zařízení^17), nebo ve zdravotnických zařízeních,

b) zdravotnickým pracovníkem^18), který vykonává pedagogickou činnost,

c) výzkumným a vývojovým pracovníkem,

d) lektorem Justiční akademie^19),

e) zaměstnancem Správy jeskyní České republiky nebo Českého hydrometeorologického ústavu,

f) odborným pracovníkem muzea, galerie, knihovny^20), státní památkové péče, hvězdárny a planetária, zoologické zahrady, Národního filmového archivu, Divadelního ústavu nebo uměleckým zaměstnancem divadla, symfonického orchestru nebo pěveckého sboru,

g) pracovníkem v sociálních službách^21),

h) sociálním pracovníkem^22) nebo vedoucím zaměstnancem v zařízení sociálních služeb, jestliže je po něm v rámci téhož pracovního poměru, vedle výkonu řídící funkce, požadován i výkon činnosti sociálního pracovníka,

i) zaměstnancem, který vykonává práce převážně manuálního charakteru při zajišťování sjízdnosti, oprav a údržby pozemních komunikací, svozu a zpracování komunálního odpadu a údržby veřejné zeleně,

j) zaměstnancem Institutu pro místní správu Praha,

přísluší platový tarif stanovený podle stupnice platových tarifů
uvedené v příloze č. 2 k tomuto nařízení.

(3) Zaměstnanci, který je

a) uveden v § 303 odst. 1 zákoníku práce,

b) úředníkem územního samosprávného celku^23),

c) zaměstnancem státu v Akademii věd České republiky,

d) zaměstnancem státu v Grantové agentuře České republiky,

e) zdravotnickým pracovníkem^18) a vykonává zdravotnické povolání,

přísluší platový tarif stanovený podle stupnice platových tarifů uvedené v příloze č. 3 k tomuto nařízení. Zdravotnickému pracovníkovi, který je vedoucím zaměstnancem ve zdravotnickém zařízení, náleží platový tarif podle předchozí věty jen v případě, je-li po něm v rámci téhož pracovního poměru, vedle výkonu řídící funkce, požadován i výkon zdravotnického povolání^24).

Zde přinášíme kompletní tabulky platových tříd rozdělených podle platových tříd, platových stupňů a platových tarifů.

Aktuální tabulky platových tříd ve formátu .xls ke stažení - Platové třídy

Plná moc výpověď, výpověď plné moci vzor

Výpověď plné moci, vzor

Přidáváme výpověď plné moci ze strany zmocněného. Pokud potřebujete ukončit plnou moc, kterou jste podepsali na časově neomezenou dobu, je třeba podat výpověď takovéto plné moci. Plná moc, která je uzavřena na splnění určitého úkonu zaniká nejpozději jeho splněním.

Článek se vzorem generální plné moci ke stažení

Vzor výpovědi plné moci ve formátu .doc ke stažení zde
Vzor výpovědi plné moci ve formátu .rtf ke stažení zde



Výpověď plné moci
Já .............................., datum narození .......................
bytem .................................,
tímto
VYPOVÍDÁM
plnou moc, udělenou mi dne ................ panem/paní ........................., narozeným/né dne .........................., bytem..............., v rozsahu zastupování ve všech záležitostech a jednáních před úřady, orgány státní správy a místní samosprávy a dále ve všech záležitostech a jednáních s právnickými a fyzickými osobami, dále jednat jménem pane/paní .................., činit veškeré úkony včetně podávání písemných návrhů a žádostí, podávat i vzdávat se řádných a mimořádných opravných prostředků v rámci soudních, správních i či jiných řízení, přijímat plnění nároků a vymáhat neplnění povinností třetích osob, případně se nároků vzdávat, uzavírat smíry a narovnání.
Tato výpověď plné moci je platná dnem doručení.

V ..................... dne ....................

..................................
(Vaše jméno)

Vzor výpovědi plné moci ve formátu .doc ke stažení zde
Vzor výpovědi plné moci ve formátu .rtf ke stažení zde
 
PageRank ukazatel optimalizace PageRank.cz